EXC-F 2014
Kód produktu: 350EXCF2014
350 EXC-F je dokonalým endurem, pokud jde o optimální jízdní vlastnosti a maximální výkon. Díky svému kompaktnímu a výkonému motoru DOHC, nízké hmotnost a perfektně naladěnému podvozku, tento stroj překonává všechny problémy předloženého terénu s neuvěřitelnou lehkostí. A díky své hravosti, je vždy ve výhodě, když jde do tuhého. Ať už je člověk profesionál nebo začátečník, přinese mu prospěch o to více, čím delší je trať. Maximální zábava zaručena!
Detailní popis
ENGINE
Design | Single-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, liquid-cooled |
---|---|
Displacement | 349.7 cm³ |
Bore | 88 mm |
Stroke | 57.5 mm |
Starting aid | Kick starter and electric starter |
Engine lubrication | Forced oil lubrication with 2 Eaton pumps |
Primary ratio | 24:73 |
Secondary ratio | 14:52 (13:52) |
Cooling system | Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump |
Clutch | Wet multi-disc clutch DDS / Brembo hydraulics |
Ignition system | Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment |
Frame | Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing |
---|---|
Forks | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA PA |
Shock absorber | WP Suspension PDS 5018 DCC |
Suspension travel Front | 300 mm |
Suspension travel Rear | 335 mm |
Brake system | Disc brakes, brake calipers on floating bearings |
Brake discs - diameter Front | 260 mm |
Brake discs - diameter Rear | 220 mm |
Chain | 5/8 x 1/4" |
Steering head angle | 63.5° |
Wheelbase | 1,482±10 mm |
Ground clearance, unloaded | 345 mm |
Seat height, unloaded | 970 mm |
Total fuel tank capacity, approx. | 9 l Unleaded premium fuel (95 RON) |
Weight without fuel, approx. | 107.2 kg |
- Vysoce výkonný, kompaktní DOHC
- Nízká hmotnost
- Dokonale vyladěné šasi
- Rámové vyniká tenčí stěnou dolů trubek, které snižují váhu
Klikový hřídel
- Stejně jako v loňských SX-F modelech, je nyní klika vybavena ojniční oko vestavěny do kluzného ložiska.
- Servisní interval tím bylo prodlouženo 105-135hodiny.
Motor případ
- optimalizováno těsnění pro nové vodní čerpadlo kryt zaručuje absolutní spolehlivost iv těch nejnáročnějších podmínkách.
Vyvažovací hřídel
- Pro vyvážení setrvačných sil je 350 EXC-F vybaven vyvažovacím hřídelem na pravé straně, který funguje zároveň jako pohon vodního čerpadla a hnacího kola na rozvodový řetěz. Toto řešení významně přispívá k mimořádně kompaktní konstrukci motoru.
Převodovka
- Šestistupňová převodovka je navržen speciálně pro charakteristiky motoru 350cc motor a omožňuje tak mít po ruce vždy dostatek výkonu ve všech jízdních režimech. Vyniká přesné a lehké řazení.
DDS spojka
- Nízká hmotnost, nízké nároky na prostor, nízké síla, ochrana přenosu
- Optimalizovaný vnitřní náboj spojky zvyšuje trvanlivost
- Spojka armatura byl upraven a nyní má opískovanou povrch s černým krytem.
Alternátor
- Motor má 196w alternátor s integrovanou volnoběžnou spojkou pro startér.
- To zajišťuje dostatečný výkon pro systém vstřikování paliva, osvětlení a dalších elektrických spotřebičů.
Mazání
- 350 EXC-F je vybaven dvěma olejovými čerpadely. Čerpadlo dodává spolehlivé mazání na klikovou hřídel, píst, vyvažovacím hřídelem a řízení ventilů. To také zajišťuje chlazení zapalování a mazání spojky. Sací čerpadlo čerpá olej z klikové skříně a používá se pro mazání převodovky. To vytváří mírný podtlak v klikové skříni, což rovněž zvyšuje výkon motoru.
Startér
- 350 EXC-F je vybavena jak nožním tak el. startérem.
- Elektrický startér je ještě odolnější než dříve díky inovovacím volnoběžky.
Příslušenství
Soubory ke stažení
Hodnocení produktu
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!