Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

EXC-F 2014

Kód produktu: 350EXCF2014
350 EXC-F je dokonalým endurem, pokud jde o optimální jízdní vlastnosti a maximální výkon. Díky svému kompaktnímu a výkonému motoru DOHC, nízké hmotnost a perfektně naladěnému podvozku, tento stroj překonává všechny problémy předloženého terénu s neuvěřitelnou lehkostí. A díky své hravosti, je vždy ve výhodě, když jde do tuhého. Ať už je člověk profesionál nebo začátečník,  přinese mu prospěch o to více, čím delší je trať. Maximální zábava zaručena! Zobraz detailní popis
na dotaz
Zboží již nelze objednat
Ks

Detailní popis

 

ENGINE Design Single-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, liquid-cooled Displacement 349.7 cm³ Bore 88 mm Stroke 57.5 mm Starting aid Kick starter and electric starter Engine lubrication Forced oil lubrication with 2 Eaton pumps Primary ratio 24:73 Secondary ratio 14:52 (13:52) Cooling system Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump Clutch Wet multi-disc clutch DDS / Brembo hydraulics Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment CHASSIS Frame Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing Forks WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA PA Shock absorber WP Suspension PDS 5018 DCC Suspension travel Front 300 mm Suspension travel Rear 335 mm Brake system Disc brakes, brake calipers on floating bearings Brake discs - diameter Front 260 mm Brake discs - diameter Rear 220 mm Chain 5/8 x 1/4" Steering head angle 63.5° Wheelbase 1,482±10 mm Ground clearance, unloaded 345 mm Seat height, unloaded 970 mm Total fuel tank capacity, approx. 9 l
Unleaded premium fuel (95 RON) Weight without fuel, approx. 107.2 kg 350 EXC-F - IDEAL ENDURO CONCEPT
  • Vysoce výkonný, kompaktní DOHC
  • Nízká hmotnost
  • Dokonale vyladěné šasi
  • Rámové vyniká tenčí stěnou dolů trubek, které snižují váhu

 

Klikový hřídel
  • Stejně jako v loňských SX-F modelech, je nyní klika vybavena ojniční oko vestavěny do kluzného ložiska.
  • Servisní interval tím bylo prodlouženo 105-135hodiny.

 

Motor případ
  • optimalizováno těsnění pro nové vodní čerpadlo kryt zaručuje absolutní spolehlivost iv těch nejnáročnějších podmínkách.

 

Vyvažovací hřídel
  • Pro vyvážení setrvačných sil je 350 EXC-F vybaven vyvažovacím hřídelem na pravé straně, který funguje zároveň jako pohon vodního čerpadla a hnacího kola na rozvodový řetěz. Toto řešení významně přispívá k mimořádně kompaktní konstrukci motoru.

 

Převodovka
  • Šestistupňová převodovka je navržen speciálně pro charakteristiky motoru  350cc motor a omožňuje tak mít po ruce vždy dostatek výkonu ve všech jízdních režimech. Vyniká přesné a lehké řazení.

 

DDS spojka
  • Nízká hmotnost, nízké nároky na prostor, nízké síla, ochrana přenosu
  • Optimalizovaný vnitřní náboj spojky zvyšuje trvanlivost
  • Spojka armatura byl upraven a nyní má opískovanou povrch s černým krytem.

 

Alternátor
  • Motor má 196w alternátor s integrovanou volnoběžnou spojkou pro startér.
  • To zajišťuje dostatečný výkon pro systém vstřikování paliva, osvětlení a dalších elektrických spotřebičů.

 

Mazání
  • 350 EXC-F je  vybaven dvěma olejovými čerpadely. Čerpadlo dodává spolehlivé mazání na klikovou hřídel, píst, vyvažovacím hřídelem a řízení ventilů. To také zajišťuje chlazení zapalování a mazání spojky. Sací čerpadlo čerpá olej z klikové skříně a používá se pro mazání převodovky. To vytváří mírný podtlak v klikové skříni, což rovněž zvyšuje výkon motoru.

 

Startér
  • 350 EXC-F je vybavena jak nožním tak el. startérem.
  • Elektrický startér je ještě odolnější než dříve díky inovovacím volnoběžky.

Soubory ke stažení

Uživatelský manuál pdf (4729.65 Kb)