Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

EXC SixDays 2016

Kód produktu: 300EXCSD2016
  KTM 300 EXC je READY TO RACE pro největší světové enduro soutěže ISDE. Šest dní po sobě, více než tisíc kilometrů offroadem, 40 hodin v sedle - vyčerpávající test, nejen pro jezdce.Celý balík vysoce kvalitních speciálních možností činí 300 EXC SIX DAYS 2015 vhodným pro tento nemilosrdný podnik, ve kterém více než polovina startujících sedlá KTM každý rok. KTM 300 EXC Six Days - autentické oranžovým práškovým nástřikem továrního týmu KTM. Žádná jiná značka se ani zdaleka tak silně a úspěšně nereprezentovala v offroad sportu jako KTM. To je zřejmé zejména v (ISDE), kde bojuje více než 500 enduro jezdců z více než 30 zemí o titul mistrovství světa družstev. Maraton enduro závod, který klade stejně vysoké nároky na motocykly, jako na jezdce. To je důvod, proč každý rok více než polovina závodníků dává svou důvěru v osvědčené výrobky z Rakouska. Ti, kteří chtějí přijet bezpečně do cíle na náročném skalnatém terénu budou muset být velmi nekompromisní.  Zobraz detailní popis
na dotaz
Nevyrabí se - nelze objednat !
Ks

Specifikační body

 

  •  4CS WP vidlice
  • Sedlo camel styl
  • Plastový kryt motoru
  • CNC brýle v oranžovém eloxu
  • Rozeta Superprox oranžová
  • Plný zadní kotouč
  • Plovoucí kotouč přední
  • Plastový kryt předního kotouče
  • Malé zalamovací zrcátko
  • Pneumatiky Metzeler Six Days
  • Chrániče chladičů + oranžové mřížky
  • Větrák chladiče u všech 4T modelů
  • Karbonový kryt kolene výfuku u všech 2T modelů
  • Six Days koncovka
  • Oranžové vodítko řetězu
  • Trn pro rychlé vyjmutí pření osy
  • Six Days grafika Slovensko

Detailní popis

 

ENGINE Design 1-cylinder 2-stroke engine, water-cooled, with reed intake and exhaust control Displacement 293.2 cm³ Bore 72 mm Stroke 72 mm Starting aid Kickstarter and electric starter Transmission 6 gear, claw shifted Primary ratio 26:72 Final drive 14:50 (13:50) Clutch Wet multi-disc clutch DDS / Brembo hydraulics Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment, type Kokusan CHASSIS Frame Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing Fork WP Suspension Up Side Down 4860 4CS Shock absorber WP Suspension PDS 5018 DCC Suspension travel front 300 mm Suspension travel rear 335 mm Brake system Disc brakes, brake calipers on floating bearings Brake discs - diameter Front 260 mm Brake discs - diameter Rear 220 mm Chain 5/8 x 1/4" Steering head angle 63.5° Wheel base 1,482±10 mm Ground clearance (unloaded) 355 mm Seat height (unloaded) 960 mm Total fuel tank capacity approx. 9.5 l
Unleaded premium fuel (95 octane), mixed with 2-stroke engine oil (1:60) Weight without fuel approx. 102.1 kg