Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

EXC SixDays 2017

Kód produktu: 300EXCSD2017
  KTM 300 EXC je READY TO RACE pro největší světové enduro soutěže ISDE. Šest dní po sobě, více než tisíc kilometrů offroadem, 40 hodin v sedle - vyčerpávající test, nejen pro jezdce. Zobraz detailní popis
na dotaz
Nevyrabí se - nelze objednat !
Ks

Specifikační body

 

  • Vidlice Xplor 48 
  • Sedlo camel styl
  • Plastový kryt motoru
  • CNC brýle v oranžovém eloxu
  • Rozeta Superprox oranžová
  • Plný zadní kotouč
  • Plovoucí kotouč přední
  • Přepínač map u všech modelů
  • Pneumatiky Metzeler Six Days
  • Oranžový rám
  • Větrák chladiče u všech 4T modelů
  • Karbonový kryt kolene výfuku u všech 2T modelů
  • Six Days koncovka
  • Oranžové vodítko řetězu
  • Trn pro rychlé vyjmutí pření osy
  • Řidítka s logem 6Days
  • Karbonový kryt kolene výfuku u 2T modelů
  • Six Days grafika Španělsko

Detailní popis

 Celý balík vysoce kvalitních speciálních možností činí 300 EXC SIX DAYS 2017 vhodným pro tento nemilosrdný podnik, ve kterém více než polovina startujících sedlá KTM každý rok. KTM 300 EXC Six Days - autentické oranžovým práškovým nástřikem továrního týmu KTM. Žádná jiná značka se ani zdaleka tak silně a úspěšně nereprezentovala v offroad sportu jako KTM. To je zřejmé zejména v (ISDE), kde bojuje více než 500 enduro jezdců z více než 30 zemí o titul mistrovství světa družstev. Maraton enduro závod, který klade stejně vysoké nároky na motocykly, jako na jezdce. To je důvod, proč každý rok více než polovina závodníků dává svou důvěru v osvědčené výrobky z Rakouska. Ti, kteří chtějí přijet bezpečně do cíle na náročném skalnatém terénu budou muset být velmi nekompromisní. 

ENGINE
Design 1-cylinder 2-stroke engine, water-cooled, with reed intake and exhaust control
Displacement 293,2 cm³
Bore 72 mm
Stroke 72 mm
Starting aid Kickstarter and electric starter
Transmission 6 gear, claw shifted
Primary ratio 26:73
Final drive 14:50 (13:50)
Clutch Wet multi-disc clutch DDS / Brembo hydraulics
Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment, type Kokusan
CHASSIS
Frame Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing
Fork WP-USD Xplor 48 with preload adjuster
Shock absorber WP Xplor PDS shock absorber
Suspension travel front 300 mm
Suspension travel rear 310 mm
Brake system Disc brakes, brake calipers on floating bearings
Brake discs - diameter Front 260 mm
Brake discs - diameter Rear 220 mm
Chain 5/8 x 1/4"
Steering head angle 63.5°
Wheel base 1,482±10 mm
Ground clearance (unloaded) 370 mm
Seat height (unloaded) 960 mm
Total fuel tank capacity approx. 9.5 l
Unleaded premium fuel (95 octane), mixed with 2-stroke engine oil (1:60)
Weight without fuel approx. 100.5 kg