Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

EXC TPI SixDays 2019

Kód produktu: 250EXCSD2019
  KTM 250 EXC TPI se vstřikováním je READY TO RACE pro největší světové enduro soutěže ISDE.    Zobraz detailní popis
na dotaz
Zboží již nelze objednat
Ks

Specifikační body

 

  • Vidlice Xplor 48 
  • Sedlo camel styl
  • Plastový kryt motoru
  • CNC brýle v oranžovém eloxu
  • Rozeta Superprox oranžová
  • Plný zadní kotouč
  • Plovoucí kotouč přední
  • Přepínač map u všech modelů
  • Pneumatiky Metzeler Six Days
  • Oranžový rám
  • Větrák chladiče u všech 4T modelů
  • Karbonový kryt kolene výfuku u všech 2T modelů
  • Six Days koncovka
  • Oranžové vodítko řetězu
  • Trn pro rychlé vyjmutí pření osy
  • Řidítka s logem 6Days
  • Karbonový kryt kolene výfuku u 2T modelů
  • Six Days grafika Chile

Detailní popis

Šest dní po sobě, více než tisíc kilometrů offroadem, 40 hodin v sedle - vyčerpávající test, nejen pro jezdce.Celý balík vysoce kvalitních speciálních možností činí 250 EXC TPI SIX DAYS 2019 vhodným pro tento nemilosrdný podnik, ve kterém více než polovina startujících sedlá KTM každý rok. KTM 250 EXC TPI Six Days - autentické oranžovým práškovým nástřikem továrního týmu KTM. Žádná jiná značka se ani zdaleka tak silně a úspěšně nereprezentovala v offroad sportu jako KTM. To je zřejmé zejména v (ISDE), kde bojuje více než 500 enduro jezdců z více než 30 zemí o titul mistrovství světa družstev. Maraton enduro závod, který klade stejně vysoké nároky na motocykly, jako na jezdce. To je důvod, proč každý rok více než polovina závodníků dává svou důvěru v osvědčené výrobky z Rakouska. Ti, kteří chtějí přijet bezpečně do cíle na náročném skalnatém terénu budou muset být velmi nekompromisní. 

ENGINE Design 1-cylinder 2-stroke engine, water-cooled, with reed intake and exhaust control Displacement 249 cm³ Bore 66.4 mm Stroke 72 mm Starting aid Kickstarter and electric starter Transmission 6 gear, claw shifted Primary ratio 26:73 Final drive 14:50 (13:50) Clutch Wet multi-disc clutch DDS / Brembo hydraulics Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment, type Kokusan CHASSIS Frame Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing Fork WP-USD Xplor 48 with preload adjuster Shock absorber WP Xplor PDS shock absorber Suspension travel front 300 mm Suspension travel rear 310 mm Brake system Disc brakes, brake calipers on floating bearings Brake discs - diameter Front 260 mm Brake discs - diameter Rear 220 mm Chain 5/8 x 1/4" Steering head angle 63.5° Wheel base 1,482±10 mm Ground clearance (unloaded) 370 mm Seat height (unloaded) 960 mm Total fuel tank capacity approx. 9 l
Unleaded premium fuel (95 octane) Weight without fuel approx. 103.5 kg