Porovnání KTM Duke 890
Který z KTM Duke 890 je pro vás nejlepší?
Je Duke GP jen hezčím bráchou standardního Vévody, nebo je to vytuněné eRko? Vyplatí se koupit eRko, GPíčko, nebo stačí jen standardní Duke?
Pokusili jsme se vám pro lepší orientaci shrnout přednosti, vylepšení, nebo ušetřit peníze při rozhodování ke koupi Duke 890.
Duke 890
Model KTM 890 DUKE přepisuje definici slova „ostrý“ a přidává mu ostří navíc. Model KTM 890 DUKE je poháněn paralelním dvouválcem o objemu 889 cm3\, který je umístěný v jednom z vůbec nejlehčích a nejkompaktnějších podvozků. Nabízí proto vynikající agilitu\, jakou bys čekal od šestistovky, ale zároveň také mohutný zátah podobný většímu modelu. Pravidla pro naháče střední třídy nepřepisuje. On je vymazává.
KTM 890 Duke nabízí 85 kW (115 koní) a 92 Nm. Komu nevyhovuje nenastavitelný podvozek nebo slabší brzdy, ten sáhne po vyladěné verzi R. KTM 890 R je totiž divočák pro lidi, kteří to s řáděním a rychlou jízdou myslí vážně.
KTM 890 DUKE R
Pořád agilní, ale s větším elánem. Model KTM 890 DUKE R si bere všechno, co se nám líbí na motocyklu KTM 890 DUKE, a vylepšuje to. Naháč střední váhy bez kompromisů, který je stejně tak doma na horských silnicích i na závodní dráze. Nabízí vyšší výkon, větší točivý moment a ducha Duke než jakýkoli jiný paralelní dvouválec.
Oproti 890 Duke model R nabízí vyšší výkon 89 kW (121 koní) a větší točivý moment 99 Nm\, rám je nalakovaný na oranžovo, aby vynikly jeho sportovní prvky, lepší brzdy Brembo a plně nastavitelný podvozek.
KTM 890 DUKE GP
KTM 890 DUKE GP nemá ve třídě střední váhy konkurenci. Využívá zcela nový a unikátní CTG převzatý ze světa Moto GP, lehký podvozek poskytuje bezkonkurenční agilitu v zatáčkách, výkonný motor zase dostatek síly na rovinkách. Jezdí tak brutálně, jak bys očekával – a nezůstává pozadu ani po vizuální stránce. A je to právě pouze design, v čem se GP od standardu liší.
Cenové srovnání verzí duke 890
Ve finále se při výběru budete těžko rozhodovat, ale je to vlastně jednoduché. Cenový rozdíl GP oproti základnímu modelu Duke je totiž minimální\, pouhých pět tisíc korun. Erko už je cca o 27.000 Kč dražší.
Když oželíte lepší techniku eRka a dáte přednost designu, tak vám model GP ušetří pěkných pár kaček. Na tohle už se kouká podstatně veseleji, barvy prý kopírují tovární GP speciály a takhle má vypadat sportovní kátéemka. Oranžovo-šedá grafika, oranžové ráfky a k tomu je tady ještě oranžový podsedlový rám s krytem namísto sedla spolujezdce\, jako to má dražší erko. A to je vše. Na jednu stranu je u 890 Duke GP oproti eRku potřeba oželet lepší techniku, na stranu druhou máme oproti standardnímu provedení vlastně designovku, kterou jsme chtěli!
Pro další doplňující informace nás neváhejte kontaktovat\, rádi se vám budeme věnovat buď přes kontakty u nás v e-shopu\, nebo přímo na našem showroomu.
Sleduj novinky a akce na našem Facebooku\, nebo Instagramu